У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Столичні освітяни - стейкхолдери медіаосвітнього експерименту.


Інформаційний простір мінливий, швидко впроваджуються нові інформаційно-комунікаційні технології, виникають нові феномени і ризики (кібербулінг, грумінг, тролінг, комерціоналізація дітей онлайн, цифрова деменція тощо), які потребують інтенсивного масового і систематичного підвищення медіакультури всієї педагогічної спільноти.
Воєнні дії на Донбасі, анексія Криму, потоки вимушено переміщених осіб з агресивним висвітленням трагічних подій призводять до медійної ретравматизації як нової форми деструктивних медійних впливів
Загострення потреби в медіаосвіті та інтенсифікації її масового впровадження пов’язано з розгортанням інформаційно-психологічної війни, ескалацією агресії, захопленням території України.
Тому сьогодні саме педагоги, керівники позашкільних закладів виступають агентами змін, створюючи медіаосвітянську спільноту України та стають авангардом Всеукраїнського експерименту по наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику.
Про це обговорювалося на семінарі-практикумі «Медіаосвітні практики як вимога Сучасного Наказу МОН України № 1199 від 18.08.2017 «Про проведення Всеукраїнського експерименту за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику», на базі навчальних закладів України», який провела Іллюк Надія Олексіївна, завідувач відділу інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС», керівник секції журналістики МАН м. Києва, кандидат наук із соціальних комунікацій КПДЮ .
Учасники познайомилися з вимогами, етапами та пропозиціями МОН до освітян стосовно моделі наскрізної медіаосвіти у навчальному закладі, отримали глосарії термінів із кібербезпеки дітей в соціальних мережах, порадник «Що потрібно робити щоб не стати жертвою маніпуляції» та попрацювали на практичному занятті з медіамеседжами та аналізу медіатекстів.
Кожний з 54 учасників в скарбничку свого навчального закладу отримав методичні матеріали. А головне, семінар надав старт новому актуальному експерименту для освітян.