Відбувся всеукраїнський науково-практичний семінар для регіональних координаторів Міжнародного проекту «AFLATOT» із соціальної та фінансової освіти дітей від 3 до 6 років


29 березня 2017 року відповідно до планів роботи Міністерства освіти і науки України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему: «Шляхи оптимізації взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів і батьків вихованців у реалізації проекту «AFLATOT».
В роботі семінару взяли участь регіональні координатори програми «Афлатот», а саме Л. Міщенко, методист з дошкільної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Л. Мінда, методист з дошкільної освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти освіти, О. Савчук, методист з дошкільної освіти Чернівецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, В. Харматова, завідувач дошкільного навчального відділу № 19 м. Вінниці, Л. Малафеєва, вихователь-методист дошкільного навчального відділу № 23 міста Вінниці.
О. Таран, методист НМЦ дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка поділилася досвідом роботи про складові та форми налагодження партнерської взаємодії педагогів з родинами вихованців у рамках проекту Афлатот.
У роботі семінару взяла участь Сесіль Дойен (Королівство Нідерланди), координатор програми «Афлатот», менеджер програми «Афлатун» в Європі.
Учасники семінару відвідали водно-інформаційний центр. Темою екскурсії до Музею води було використання потенційних можливостей музейного розвивально-пізнавального простору для організації взаємодії дітей з родинами (спеціальні пізнавальні економічні програми з ресурсозбереження для дорослих і дітей).
Педагоги дошкільних навчальних закладів міста Києва, які є учасниками проекту, взяли активну участь в організації та проведенні семінару, під час проведення «Колеса ідей» виробили рекомендації щодо взаємодії педагогів з родинами вихованців.